Tappad sko..

Star har tappat en sko. Suck. Det roliga är att jag stod dagen innan och tänkte.. "neee men han klara sig en vecka till" .. Shi fick jag för det. Dagen efter hörde min medryttare av sig och sa att han tappat en sko.
SÅ det blev att ringa hovis. Han kommer på tors el fre.. Så det blir vila för star fram tills dess.. Lite tråkigt eftersom man vill hålla igång eftersom tävlingen närmar sig med stormsteg..
Ansökte om ledigt för dom dagarna idag.. får hoppas de är tillmötes gående.. Det handlar ju bara om två dagar och jag ansöker ju om det redan nu så det ska nog inte vara några problem..

Har funderat lite på det där med tävling själv.. Blir nog att jag tar A9 ritten skulle jag tro. En femma tror jag bara det blir. Inte för att star inte orkar.. utan mer för min egen skull.. Men som sagt.. vad som hellst kan hända innan det :D
Jag ska ju sattsa lite mer på hoppningen och dressyren nu också. Tävlingsmässigt också.. Det blir ju lite lättare nu när man kommer vara nära ett stället där de har tävlingar. Samt tränare som man kan träna för.. Men jag kommer sakna de tränare jag haft här i kristinehamn.. :(. Svårt att hitta nån ny som man trivs med också.

Längtar i alla fall som tusan till tävlingessessongen..
Nu blir det kvällen.
Natti
Kram Sara och Star


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0