Bjurstjärn

Ja då va det bestämt att under vecka 9 komme Star att bo i bjurstjärn.. Carina ska åka bort så jag kommer vara häst och husvakt.. Så det blir en riktig träning vecka för både mig och Star.. Jag kommer ju bland annat att rida två hästar medans Carina är borta. Det ska bli super kul i alla fall :)

Star har inte fått på sin sko än.. så han står.. STILL.. känns lite frusterande men vad kan man göra.. kan inte hovslagaren så kan han inte.. då får man snällt vänta.. Men det är det väl värt.. är så super nöjd med min hovis så jag vill inte ha nån annan heller..

Nej nu ska jag sova.. jobb med övertid imorgon..

Kram

Kommentarer
Postat av: Carina

Å vilken lättnad, få sån superhjälp med hästarna =)

2011-02-09 @ 20:43:53
Postat av: Sara

Woohooo :)

2011-02-15 @ 07:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0