Nu så

Nu har star börjat få gå in. Han verkar trivas med att få sova inne om nätterna. Det börjar ju bli riktigt kallt på nätterna nu. Imorse vid sju va det endast 4plus ute och då va ju solen uppe. Så det va antagligen kallare inatt.
Ska ta en tur på han i helgen och kolla hur pulsen ligger till då. Om det är nån skillnad sen han börjat få stå inne eller ej. Det återstår att se. JAG håller i alla fall tummarna att den beter sig som vanligt (som den gjorde innan alltså).
Denna veckan har jag inte ridit nåt eftersom jag varit sjuk.. och är väl sjuk fortfarande. Halsen är verkligen helt kass. Kan knappt prata.. Men hoppas den blir bättre så jag kan jobba ordentligt till veckan. De senaste två dagarna har jag bara fått sitta med de andra och lyssnat för att jag inte kunnat ta några egna samtal pga halsen. Tog några egna idag. Men efter att ha läst ett inspelningsmanus så va rösten slut.
Så nu sitter jag hemma i soffan och tänker vara tyst hela kvällen.. så ring helst inte.. messa istället. :)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0