Ladys night tonight

Ja ikväll ska jag med mamma och ett litet gäng på Ladys night i karlskoga. Ska bli kul att få se vad detta är för något. Har ju hört att det är så många som har varit på det och tycker det är helt fantastiskt. Så vi får se vad jag har betyg på det då efter ikväll.
För övrigt idag är det en stressande dag. Massor att göra innan jag måste hem och göra mig iordning för kvällen. Vi ska nämligen vara där klockan 18 och ska alltså vara hos en av mammas arbetskambrater innan. Alltså klockan 4 ska jag vara duschad, klädd, sminkad och fit for fight. De ni.. Hur jag ska klara det, de är en gåta för mig. Men jag får skynda på.
Hade funderingar att föröska gå på storforsmarken idag. Men det hinner jag helst enkelt inte med. Så det får jag skippa helt enkelt. It´s just the may it is.
Nee nu måste jag sätta igång. Ska ju hinna förbi min stackars lilla snutte Star också..
Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Erika

sv: Tack vad gulligt :D

2010-09-22 @ 14:34:48
URL: http://erikavikstrom.blogg.se/
Postat av: Erika

haha, men jag sover alltid lite när jag kollar film :) haha, även på bio ibland ! ;o

2010-09-26 @ 10:40:56
URL: http://erikavikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0