Facebook nere?

Sitter här hemma och försöker komma ut på facebook. Men det går inte. Google chrome kan inte hitta sidan alls. Men alla andra sidor hittar den. Mobilen hittar den inte heller.. så jag tar för givet att den inte fungerar. Suck. jag som ville inte och skriva några kommentarer om showen jag va på igår. Vilket by the way va helt fantastisk. Jag är så stolt över Jocke att jag spricker. Lite synd att det inte kommer en show till med honom. Jag hade lätt sett den igen. Han både sjöng, gjorde sketsher, stand up, etc etc. Försökte ta några bilder med mobilen. Men eftersom den har en sämst kamera så blev det sämst bilder också. Längtar efter min iphone 4. Som jag hoppas för tres skull kommer under veckan. För enligt hon jag pratade med så skulle de få in en order från appel i fredags och börja skicka ut. Och de som hade beställt telefonen den 3e va det vara 16 st kvar som inte hade fått nån. Jag beställde min den 4e. Så hon trodde att jag skulle få min. Men om jag hade otur så kunde det bli så att jag inte fick den på denna beställning utan på nästa.. och den vet de inte när den kommer.
Drömde förresten om att jag hade fått den inatt. Eller jag drömde att jag drömde att jag hade fått den. Och att det va så verkligt att när jag vaknade upp (i drömmen alltså) så trodde jag att jag hade fått den och började leta. Men att jag bara hittade min gamla. Men att jag senare fattade att det bara va en dröm.
Idag blir det jobb mellan 13:20 till 22:15. LÄÄÄÄÄÄÄÄNGE. Men jag kommer jobba tillsammans med Erika så vi ska nog kunna roa varann. :)
Undra vad jag ska äta till frukost. Har faktiskt nämligen precis vaknat. Skönt med sovmorgon. Kände att jag va tvungen att sova ut lite. Därför stannade jag inte kvar i kga under natten. Aggerade chaufför inatt. Men deras kväll avslutade de tidigt så jag hämtade dom strax efter halv ett. Det har ju blivit så att "statt" har flyttat. Eller nightshift har flyttat till gamla Wiktoria. Så nu är hela statts hotellet harrys. Det är 25 på fredagar och 23 på lördagar.
Därför blir det ju att de flesta går till nightshift om man har yngre vänner. Då blir det ju så att det blir tok mycket folk på nightshift så det blir as lång kö och så blir det märkligt folk på harrys eftersom wickan inte finns kvar. Neeee det va dumt det där med att de delade nightshift och harrys åt tycker jag. Vi som är liksom mitt emellan att inte vara gamla men inte va skit unga heller. Vart i helvete ska vi gå nån stanns? Nightshift och glo på småungar eller harrys och glo på kåta gamlingar som är ute efter lammkött?
Annars då med Star. Han lever och frodas. Vi tränar en massa hoppning då vi faktiskt ska hopptävla den 17 okt i kga. Ska antagligen hopp 80 och 90 cm. Sen innan den tävlingen så har vi smurfhoppning i stallet. Då ska jag hoppa 70 och 90 cm. Det blir bra träning för helgen efter. :)
Nej nu ska jag ge mig. Måste äta och fixa lite innan jag ska iväg.
Ha en bra dag.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0