Vintercup eller inte

Har inte bestämt mig än om jag ska hem till Carro på lördag och rida den fjärde delen av enars vintercup. Det beror helt på väder och vind då jag bara har året runt däck på min bil vilket betyder att de är lite halare än "riktiga" vinterdäck. Vill inte riskera att köra fast. Vilket jag gjort några ggr redan. Två ggr denna veckan faktiskt. I uppförsbackarna vid stallet för att jag mött nån galning som kör i mitten av den smala vägen och kör skit fort så jag fått kasta mig in på kanten och stannat.. Då står jag helt still.. Däcken slirar och jag kommer inte en millimeter. Så då har jag fått backa hela vägen ner igen och börjat om på plan mark. JAG LÄNGTAR EFTER VÅR..

Red Star på banan igår. Gymnastiserade lite.. mycket böjningar. Mjuka upp han lite åt alla håll och kanter. Han blir riktigt trevlig efter en stunds böjande.. :)

Får se om vi syns hemma hos Carro på lördag eller ej,

Kram
Sara

Kommentarer
Postat av: Liza

Hejhej!

Har du någon mer häst än Star eller ska köpa en ny nu när han är till salu menar jag?

/hälsn från en distansintresserad tjej

2010-03-05 @ 20:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0