Nytt jobb

Ja jag började på mitt nya jobb i måndags. Går just nu under utbildning och det är verkligen SÅÅÅ mycket information att ta in. Men jag tycker ändå att det är ganska kul. :)
Satt och samlyssnade på samtal idag och efter samtalet frågade tjejen ifråga om jag ville ta ett samtal själv. Men jag fegade ur och sa nej :). Känner att om det kanske hade varit nästa vecka så hade jag nog provat :D
Imorgon har det gått en hel vecka och vi kommer att ha vårat första prov.. Hahaha jag har inte haft prov sen jag gick i skolan.. och det är läääängesen :D
Det är faktiskt lite som att gå i skolan igen. Jag har klasskompisar, lektioner, en lärare, prov, läxor etc etc :)
Vi i "klassen" har börjat känna varann rätt väl nu. Vi umgås ju varje dag 9 timmar om dagen:) Alla lektioner och alla raster.. Hur kul som hellst har vi.
Drack faktiskt min första kopp kaffe idag.. visseligen va det cappucino.. men jag dricker inte nåt med kaffe annars.. det va inte så dumt faktiskt.. så länge det va varmt :) Jag tog det ara för att jag va så trött att jag höll på att somna. Tänkte att jag behövde nåt för att vakna till och det va det enda jag kom på.. och det fungerade faktiskt lite grann. Lovar att jag sääääkert kommer börja dricka jävulsdrycken kaffe när jag jobbat där tillräckligt länge.. kaffet är ju gratis..
Star då.. Ja stackarn har blivit lite åtsidosatt nu när jag börjat jobba.. Jag är så trött när jag kommer hem att jag verkligen inte orkat rida. Tack gode gud att han har en medryttare som rider honom så han inte blir helt still.. Himla tur att jag fick tag på en innan jag började i kga. :)
Hon rapporterar varje gång hon varit där vad de har gjort.. och det verkar gå bra. Hon vill rida för Petra någon dag.. då får vi ju veta exakt HUR bra det går :D..
Har i alla fall bestämt att det blir fornabodaritten den 19sep. Ska söka om ledigt redan nu innan schemat är lagt så det blir lättare för dom.. Det är två datum jag ska vara ledig i september. Den 19 sep och den 25 sep. Den 25 sep är det Jockes show.. spännande :) den kan man ju inte missa.. :)
ha de bra..
kram
Sara och Star

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0