Äntligen fredag

Jaa det är typ det mina dagar består av.. jag är ALLDELES för trött för att egentligen göra någonting annat.. Men i tisdags så va jag rätt duktig i alla fall och tog mig i skinnet och gav mig ut på en liten spring/gång tur. Eftersom jag har så fasligt dålig kondis så orkade jag inte springa hela tiden.. fick sakta ner för att gå en bit så jag hann hämta andan.. :) Men det kändes så skönt efteråt.. fast dagarna efter så kändes det rätt bra i kroppen kan jag lova :)
Jag har bestämt mig för att jag ska bli av med magen som börjar bli lite fööööör framträdande.. folk kan ju börja tro att jag är gravid.. haha..
Idag fick jag ta emot mitt första kundservice samtal.. Jag va rätt nervös innan och fick nästan black out när jag väl skulle ta emot det... men hjärnan slog på precis i rätt tillfälle.. :) Så det gick faktiskt över förväntan bra. Fick ta emot tre lätta kunder. Så nu är mitt självförtroende liiiite högre än det va innan.. I alla fall jobbmässigt :D
Äntligen fredag idag.. ska alldeles snart lägga mig i sängen och dra på en film. Gött de..

Kommentarer
Postat av: Petra

Glöm inte att jag ska bli gudmor!!

2010-08-22 @ 18:41:56
Postat av: Sara

hahaha jaa jag lovar att jag ska komma ihåg det när den dagen är kommen :D

2010-08-22 @ 19:36:28
URL: http://arabianflame.blogg.se/
Postat av: Petra

Ingen panik eller så, men tänk på att åren går........ ;)

2010-08-23 @ 10:47:33
Postat av: Sara

hahahaha tack för påminnelsen hörrö.. men nu är det ju så att du faktiskt är exdakt lika gammal som jag :) Så dina år tickar ju också på i samma rasande takt som mina ;) Mohhahahahaa

2010-08-23 @ 12:31:35
URL: http://arabianflame.blogg.se/
Postat av: Petra

Jo, men jag har ju inga planer på å skaffa ;) Hur skulle jag klara mig utan å få rida??

2010-08-23 @ 19:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0