Vårruset

Igår va några medlemmar av min ridklubb, föreningen värmlands distansryttare, och sprang vårruset. Det va i karlstad klockan sju. Så efter jobbet så va det bara skynda sig ut i stallet och mocka och kolla Stars bett (såg bättre ut, men inte helt bra) och sen hem och byta om till "spring" kläder :D
Alexandra och Camilla hämtade upp oss här hemma och så mötte vi upp Team Ericsson vid stolpen. De andra mötte vi upp inne i karlstad vid sundsta badhus. Sen bar det av ut på de 5 km som skulle springas.. Det va VÄLDIGT mycket folk där, vet inte exakt hur många, men många va det. Det va lite svårt att springa eftersom man fick sick sacka förbi alla som gick eller sprang saktare.. Men vi klarade oss igenom utan större svårighet eller andnöd :D
Vi fick ju en fika korg också som vi mumsade på efteråt.. :D Kul att möta lite av medlemmarna även om vi va väldigt få.. Tobbe va också med och hejade på oss :D hehe.. han har bilder i sin mobil, men han är på jobbet nu :D

Nu alldeles snart ska jag ut till stallet och fixa lite.. Krama lite på star och kanske ta en promenad.. Sen ska jag ge dom lunch och sen blir det hem, duscha och jobbet..

Kolla förresten in bilderna från Hökensås på team norbergs hemsida (www.teamnorberg.se)

MVH Sara

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Nämen hejsan..:) Va roligt!!

Det är bara bra med mig. Hur är det med dig? Går det bra med salongen och så? KRAMAR

2009-05-14 @ 14:36:10
URL: http://idamaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0