Det närmar sig

PUH det närmar sig nu.. bara imorgon kvar att packa på.. gud jag kommer att glömma hälften. Tur att jag har skrivit en check lista :D hehe.. har inte ens packat hälften än.. Gjorde i alla fall rent tunnan idag i spö regnet.. (en sån grön soptunna). Den blev så ren och fin så :P hehe.. Så imorgon ska ALLT packas.. för det blir till och åka vid fem, halv sex. Får se om team norberg och Sarah Fredriksson tar följe med oss.. ska prata med dom imorgon och se om de är intresserade av väg sällskap :D

Red star på banan en snabbis igår och kände igenom honom. Camilla kollade honom också ifall det va nåt jag inte kände.. men jag kände inget och hon såg inget.. och han kändes fräsch och mjuk.. hoppas bara det håller i sig :D
OM det nu inte skulle göra det så finns det inte mycket att göra.. det är så det är..

Är i alla fall VÄLDIGT förväntans full.. ska bli kul och se alla ekipagen som är där.. :D det är ju JÄTTE MÅNGA :D

Sitter och kollar när tobbe målar list :D blir så snyggt så.. och han är med snygg :D

Nej nu blir det tv och sen sängen..

natti..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0