Träningsritt..

Igår va det träningsritt på A9 igen.. Hur skönt som hellst med fint väder och trevliga människor.. Jag alexandra och en till tjej red 30 km på 3h. Sen va det en grupp som red 23 km och en grupp som red 17 km.
Det va en trevlig runda och vi hittade nästan hela vägen :D Red fel på ett ställe men det va ingen skada skedd för vi hittade tillslut ändå.. :D När vi kom tillbaka så fick vi korv och lite dricka innan jag fick hoppa upp igen och rida hem.

Hade lite folk som skulle komma och fria mig vid fyra. Så det va bara att skynda sig hem för att duscha och sen åka till huset och möta upp alla.. Det va mamma, morgan, pappa, farmor, rolf och tobbes mamma och pappa. Vi åt grillad korv, potatissallad och tårta och kaffe..
Det finns tårta kvar så jag ska smaka lite när jag kommer tillbaka till huset :D

nej nu ska jag pallla mig upp..

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0