En riktig söndagsmorgon

Idag har jag verkligen haft en riktig söndagsmogon men sovmorgon till tio och bara slappat framför tv:n och datorn.. HUR skönt som hellst.. Men snart måste jag börja min dag.. ska till stallet och ge lunch åt hästarna och fixa lite. Kanske ta mig en ridtur..

Ska till kga idag och hälsa på min kära kusin vitamin.. Ska klippa och färga henne och hennes kille.. Hon ville ha det fixat innan hon får barn. Ska ha nu i mars.. kanske blir på min födelsedag :D hehe..

Idag eller imorgon kommer det en tjej som ska provrida star.. letar ju efter en medryttare nu när vi har fått huset och allt.. Kommer ju ha massor att göra med renoveringen etc. så det känns som om jag behöver lite hjälp. För han behöver ju ridas regelbundet om jag ska tävla i sommar.

Nej nu ska jag ge mig.. kolla runt lite på internet innan jag åker till stallet.

Ha de..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0