Billinge eller ej

Ja det kommer jag att bestämma imorgon efter att ET har varit ute.. Jag red på rätt hårt idag för att pressa han lite för att se om han pallar.. gör han inte det så ska vi inte iväg den 15. Han kändes i alla fall fin under hela turen på ca20 km. Red på rätt bra med mycket trav och galopp.. glömde gps:en hemma så jag har ingen aning och hur fort det gick men vet längden eftersom jag kan slingan jag red.
Men avgörandet är imorgon bitti när han har fått stå under natten..

Har i alla fall äntligen fått min bil såld.. Sålde den igår till en kille härifrån kristinehamn.. Skönt att bli av med den :D

Köpte en ny bil i torsdags.. en volvo 855 -95. Grön.. :D Polerade och waxade den idag och den blev så fin så.. men bäst av allt är att jag får köra 1530kg med den på mitt B-kort :D GÖÖTT.. Så nu kan jag köra transport hur mycket jag vill. :D

Nej nu ska jag sluta för min mammas mans dotter väntar på att jag ska kommer och släppa in henne på salongen, hon är anlitad städerska :D Gött att slippa den biten.. :D

Ha de gött och håll tummarna imorgon att Star är så gott som felfri.. Är så sugen på Billinge ritten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0