Avseevärt...

..mycket bättre. Va ute idag nu på kvällen och tittade till Star.. pysslade med honom.. Pratade med hovis och Vet. och båda va nästan helt säkra på att det va en sträckning.. Eftersom han hade blivit av med en baksko måste han antingen ha fastnat eller blivit trampad på skon.. och därav ryckt till och då sträckt sig.
Blev beordrad att ge honom dagliga promenader för att han inte ska bli still och stel.
Men jag konstaterade idag när jag tog in han att han va avseevärt mycket bättre.. han haltade ingen i skritt rakt fram.. hoppade inte runt på tre ben när man svänger åt vänster som han gjorde innan.. så det är AVSEEVÄRT mycket bättre.. Men jag väntar mig ingenting än. Men jag har i alla fall bestämt att när han är helt återställd så ska jag slå en pling till en ET (equeterapeut eller hur det stavas). Eftersom har haft ont i en sida är han antagligen sne och vinn och måste kollas över..

Nej nu ska jag prata lite med min syster som är här och hälsar på.

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0