Star!

Jag tyckte de va dags att göra min stämma hörd om min häst här på numera saras och min blogg :) ni har ju säkerligen hört allt om saras lilla (med beteckning på LILLA) ögonsten Affe så nu är det dags att ni får reda på lite om min underbara stjärna Star.

Affe och Star är varandras motsats, Affe är liten, brun, hetsig och allt annat än eftertänksam. Star är visserligen också liten men inte sådär my little pony liten som Affe, inte hetsig men harig och väldigt eftertänksam. Han måste t.e.x om han ser en brant nerförsbacke redan innan den backen sakta ner farten och NOGA sätta ner ena hoven framför den andra för annars kan man ramla och gud va långsamt de går. Men de är ju iof bra för man behöver aldrig vara rädd att han snubblar och ramlar :) min underbara saktfärdiga häst :D. Dock ibland som häromdagen får han ett stölleryck och är jättehetsig! då ska han bara springa springa springa och man undrar om han fått en överdos av havre men de e bara kul med lite ombyte från hans annars så stillsamma sätt :) som sara säkert redan sagt ska jag kanske med på lördag om jag får tag i släp och bil och då kommer bilder på våra små godingar :)

Puss å hej! /Malin och Star

Kommentarer
Postat av: Anette i Väse

Hoppas att ni kommer. Ska bli kul att se den nya i teamet. Har själv en som är mkt försiktig med sin hälsa, nämligen Replace.

Banan är 3,5 km lång och vi rider flera varv. Blir ngn häst hetsig eller nervig så kan man coola ned i min paddock och fortsätta träningen i lugn och ro.

Välkommen

2008-09-30 @ 20:20:18
URL: http://stallanette.se
Postat av: Liselotte

Hejsan!

Var inne på nätet och sökte på Royal Star, som min före detta häst heter.

Såg bilder på honom och det bara måste vara han! :o)

Annars är han väldigt väldigt lik honom!

Skulle vara kul om du hörde av dig!

/ Liselotte

2009-04-28 @ 00:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0