Lite turbulens

Det blev lite turbules här i förrgår. Tobbe fick reda på att han skulle till höljes samma helg som jag ska på Sydnärke. Så det blev lite panik att hitta någon som kunde följa med mig som hinknisse. Jag kollade med nästan alla som jag kände men ingen kunde, alla skulle typ jobba. Men sen tänkte jag att jag skulle chansa och kolla med min syster vars pojkvän har körkort. Och de va lyckligtvis i värmland just den helgen, Yippie. Så de ställde gärna upp på att följa med mig dit. Skönt. Annars hade jag inte kunnat åka.

Affe är fortfarande på bete och han verkar trivas. Han är ju sån vekling, så fort de andra hästarna närmar sig så går han undan. Inte undra på att han blir jagad ibland. Men nu verkar det lugnt. Han hade legat ner tillsammans med de andra igår morse.

Och för alla er som missuppfattade mitt förra inlägg där jag skrev "får se hur länge jag orkar ha kvar honom".
Det jag menade med det va att jag skulle se hur länge jag orkade ha honom kvar på betet. Jag kommer ALDRIG sälja min sötis Affe.. han är ju min bäbis..

Ska ev rida med Alexandra.. får se vilken häst hon kommer att rida då.. får se.. :D
ha de bra så länge..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0