Snart helg

Ja om ca 30min tar jag helg. Ska bli så skönt. Ska ta mig hem, åka till stallet, rida lite, sen hem och klippa Carina och efter det så är det full rulle med att hjälpa Sara o David att flytta in i deras nya lägenhet. BÄRA BÄRA BÄRA..

Imorgon lördag ska jag med Minna och familj till sydnärkeritten. Kul att komma iväg :). Det enda jag inte ser framemot är att behöva gå upp tidigt imorgon bitti. hehe.. men slipper ju köra bil i alla fall.

På kvällen imorgon kommer Malin och Sandra in och partar lite. Ska samtidigt vara hundvakt till mammis hundar plus syrrans. Så 5 små kräk i olika storlekar och former blir det. Ojojoj. Men syrran kommer hem på söndagen och tar över hundvaktandet.

Funderar lite på att kanske hitta nån bra och prisvärd tränare att rida lite dressyr för på Asterix. Skulle vara hur kul som helst. Han börjar bli så himla duktig och blir bara smidigare och smidigare för varje gång. Han blir också mer och mer possitiv och verkar gilla det mer och mer. Han har varit så omusklad innan så hans tycke om dressyren stiger i samma takt som musklerna sätter sig och formar hans, förut så beniga kropp. Han börjar bli skit fin. Rumpan är inte alls lika kanting som innan och bogen har med fått en finare rundare form. Halsen och nacken börjar också att. Nej nu ska jag ge mig. Ska fixa det sista innan det bär av hemåt igen. Måste leta fram mina regnkläder med inför imorgon. För det är ju så, har man inte med sig regn kläder så kommer GARANTERAT att regna. Men har man med sig regn kläder så är sannolikheten att det inte regnar större :D. Så regnkläderna åker med, även om det är strålande sol och 20 grader på morgonen när vi åker.

Ha en bra dag och njut av fredag och helg.
//Sara



Jag och Star på sydnärke 2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0