Träningsvärk

Jupp. Det är vad jag har. I HELA kroppen verkligen. Går dagen tar ut sin rätt. Inte kan man träna så hårt och det går obemärkt förbi. Denna veckan kommer bestå av massor med träning OCH tidning. Nicke kommer till stan. Han ska stå hos Hallberg i veckan. Jag ska rida honom massor eftersom det kommer en på fredag och provar honom. Han är alltså till salu. Så ingen ro under denna veckan inte. Ganska bra. För då slipper man hinna tänka så mycket. Vaknar tidigt på morgon. Direkt iväg till jobbet. Slutar 14:15. Hem och direkt till stallet. Rida. Sen hem igen. Direkt till gymmet. Sen hem igen och stupa i säng. Då hinner man inte tänka. Ska hinna med och träffa hyresvärden också till lägenheten jag kollade på i fredags. Hoppas hoppas jag får den.

Nu ska jag äta nåt. Huungrig.

Godmorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0