Regn regn regn

Mmm vaknade fyra inatt för att det regnade så. Oroade mig över att jag tog av Manillo täcker igår. Men det löste sig tillslut i alla fall. Tur. Ska snart ut och tömmköra honom tänkte jag. Tur att vi har ridhus. Usch för att behöva vara ute och träna i detta skit väder.

Ska bli så kul att få kolla på lägenheten imorgon. Hoppas jag tycker om den. Så jag kan flytta in där redan 1feb.

Ligger kvar i sängen än. Men måste palla mig upp för min rygg håller på att gå av, av smärta. Får ont i svanken typ när jag ligger ner förlänge. Dumt. Särskilt när man vill ha sovmorgon. Eller är sjuk och MÅSTE ligga i sängen. Dilemma.

Ne nu svälter jag ihjäl snart så måste upp och äta frukost.

Godmorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0