Hovis

Idag kommer hovis och slänger på skor på Manillo så han inte är så ömfotad. Är ju stenhårt i marken så det är inte kul för honom. Sen att det är halt uppå det gör ju inte saken bättre.

Ska egentligen upp nu och åka och träna innan stallet. Motivationen är på noll och jag är genomförskyld så vet inte om det är så smart att träna. Eller så kommer jag bara på en massa bortförklaringar bara för att jag inte orkat just nu :). Nackdelen med mig på morgonen är att min hjärna kommer på massor med anledningar till att slippa gå upp. Men när man väl är uppe är allt prima. Hehe. Tänk hur hjärnan fungerar egentligen. Sara ska med och gymma med. Men hon verkar inte heller vaken. Hör henne inte i alla fall. Vilket jag annars brukar göra när hon går upp före mig :). Får se vad det blir. Elva måste jag hellst va i stallet.

Idag är jag ledig från jobbet. Skönt. Men ändå har jag massor att göra. Ska hinna med att rida båda hästarna och få en skodd. Ska klippa två stycken och hinna posta en sadel som jag sålt. Skulle varit postad redan förra veckan. Men jobbade dag då så stället va inte öppet när jag hade slutat. Köparen börjar nog bli lite otålig kan jag tänka mig. Snart får jag väl ett argt mejl eller så.

Nej nu ska jag ta lite nässpray och gå upp. Se om det blir nåt gym eller ej. Hungrig e jag med. Nog mest det som lockar upp mig:). Fruuukoosstt. :)

Godmorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0