Djuvulsskor

Manillo fick ju som tidigare sagt nya skor igår. Har nu kommit underfund med att det va djävulsskor som Per slog på. Första ridturen bestod ju av flera skutt och piruett vändningar. Idag va det tömmkörning på schemat och kan ju säga som såhär. Det va ett väldans hettsande och stegrande innan han kunde bete sig. Ska försöka åka iväg på tömmkörningskurs i feb. Om jag inte jobbar då vill säga. Men det gör jag väl såklart. Men min tur. Anmälan är bindande också. Kul att betala 500 spänn och så kan man inte komma. Njaaaaa. Men håller tummarna att det finns platser kvar när jag får schemat för februari månad. Och att jag inte jobbar då vill säga.

Idag fick jag klartecken att min Sony vaio är på g hem till mig :). Kanoners det. En vit också. Snyggt.

Ne nu blir det sängen. Natti.


Bjuder på en bild på lille herr suarez.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0