Fyra helger i rad...

Har nu fått jobba helg 4 helger i rad. Vilket verkligen har tärt på psyket. Men nu kommer november och jag är helt befriad från helgjobb. Skönt.
Har flyttat och grejat också och har börjat komma någelunda iordning. Lite små pyssel kvar. Kommer få ett av rummen tapetserade på tisdag, skönt eftersom det ser förjävligt ut där inne. Men efter det så kommer vi kunna göra klart nästan allt. Trivs bra i lägenheten. Den är mysig, stor och luftig.
Inflyttningsfesten blir den 5e november i form av halloween fest :) Utklädnad är ett måste. Har redan inhandlat min förklädnad som jag ska ha :D Bild kommer när den dagen väl är här hehe.

Nu är det exakt en vecka sen Star åkte. Har haft lite sms kontakt med de nya ägarna och det går tydligen super bra. Vilken känns lugnande för mitt hjärta och skäl. Han trivs tydligen bra och äter och dricker som han ska. Har fått lite nya hagkompisar att leka med. Ska försöka åka och hälsa på honom om några månader. Efter vintern, för att se hur han har det. Saknar honom massor men jag vet att han har det bra och får en massa uppmärksamhet.

Sitter just nu på jobbet och tråkar. Jogghelg igen. Men sista helgen på ett tag som sagt :D .. Längtar.
Nästa helg är det huberthus jakt i kedjeåsen. Ska rida super söta och goa Picasso. Malin och Carro ska också rida. Malin på Najje och Carro på Miten. (som malin kommit på ett annat smeknamn till: Danne.. hehe..)

Ne nu har jag lunch.

Ha det bra.
Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Carro

Klockrent smeknamn! Det passar ju in bland mina dubbelbokstäver :)

2011-10-23 @ 13:04:16
Postat av: Sara

Ah visst är det. Helt dyng bra :D

2011-11-16 @ 19:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0