oj oj oj

Jaa verkligen.. har inte uppdat på jätte länge.. men jag har inte haft tid, ork, fantasi, dator etc etc.. Listan är lång varför det va så längesen.
Det har hänt MASSOR sen sist. Jag har bestämt mig för att flytta till karlskoga eftersom jag jobbar där.. och slippa pendlandet.. Star ska ju också med såklart. Har hittat en stallplats mitt emot ridskolan i kga (botorp). Vilket är kanon.. vilka möjligheter med ridhuset och ute banan. Det va inte så farligt dyrt att stå där heller. Får hoppas Star trivs också.
Sen ska Malin börja hjälpa till med Star också.. :) kul :D.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva.. men Star ligger nu i träning inför sydnärke. Det är ju bara 2½ mån kvar nu. Det är inte jag själv som ska rida utan en tjej som heter Lovisa. :) Men jag kommer bli med som hinknisse (eller hinkulla som malin kallar det, hon ville inte va en Nisse hehe). Det kommer bli så kul att komma ut på tävlingsplatsen :D längtar som tusan.

Har köpt ett nytt träns åt star på ebay. Hur snyggt som hellst. Rosa och vitt va det. Ska bli spännande att se hur det ser ut IRL. Hoppas Hoppas det är lika snyggt IRL som på bilden. :D

Nej nu har jag inte så mycket mer fantasi... får bli mer nån annan gång.. måste sova :D ska upp till jobbet imorgon bitti..

Kram från mig och Star

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad gör du med skötaren på stat nu då?

2011-01-22 @ 17:18:01
Postat av: sara

ja eftersom jag flyttar så kan hon ju tyvärr inte fortsätta efter första mars.. men jag har inte velat sagt nåt om när han ska flytta innan kontraktet på lägenheten va skrivet. Men det skrevs idag så jag ska ta det med henne så snart som möjligt.. det är lite tråkigt eftersom jag trivs bra med henne och kan lite på att hon faktiskt åker tid och tar hand om Star vilket jag har haft problem med förr.. så det är verkligen jätte tråkigt.. men jag måste flytta för ekonomins skulle tyvärr.

2011-01-23 @ 21:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0