Ingen Iphone idag heller..

Ne just de.. ingen Iphone 4 i brevlådan idag heller.. suck. Kommer låta denna vecka gå.. får jag inte mobilen på fredag är det jag som ringer 3:s kundtjänst och frågar vart de har gömt min telefon.. Men jag ska tålmodigt vänta HELA veckan på den. För imorgon har det faktiskt gått 5 veckor sen jag beställde den. Och sååååååå lång tid borde det inte ta.. Jag menar hur svårt är det att beställa hem den och skicka den till mig? Ne just de, inte ett dugg svårt alls. Jag hatar att vänta.. det är det värsta jag vet. Ovisshet och också en sak som jag inte gillar. Saker man inte vet. Saker som man vill ha svar på.. Saker man vill veta. Men jag ska vara tålig denna gång. Försöka i alla fall..
Imorgon ska Starisgullet få nya skor. Det är verkligen behövligt nu. Han har ju en lös framsko och väldigt långa fötter.. det går så himla fort på slutet när de blir långa. Men imorgon blir han till snyggad :D
Va och "pallade" äpplen till star och de andra hästarna idag efter jobbet. Eller pallade och pallade låter som om jag snodde äpplena.. Men så är inte fallet. Jag FICK faktiskt ta dom.. Mer än gärna också.. de va så glada när jag kom och hämtade äpplena som de annars får plocka och plocka och slänga och slänga.. Och Star va nog lika glad och nöjd som de va. :) Han är för söt lilla snutten. Tackar fint för sina äpplen han får :D
Ne nu ska jag sätta mig och kolla på Ullared :D
Ha de..

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad jobbigt, hoppas du får den snaaart!!

2010-09-07 @ 09:18:37
Postat av: Erika

sv: Menar du det ? ;D

2010-09-12 @ 11:10:12
URL: http://erikavikstrom.blogg,se
Postat av: sara

hahahaha aaa jag menar´t :D

2010-09-15 @ 16:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0