Sommar?!

Ja nu är det väl ändå sommar?? Man kan rida i t-tröja och fortfarande tycka att det är varmt.. det är nästan helt grönt ute, och solen skiner faktiskt..
Sen att det regnat massor hör ju tydligen den svenska sommaren till.. om man ser tillbaka på andra år.

Det har hänt en del sen jag sist skrev. Har likson ine haft tid att skriva.. Har gjort massa andra saker istället.. Men nu kände jag att jag hade en stund över och tänkte jag skulle upptadera lite.

A9ritten har ju varit. Hade tre inneboende mellan fredagen och lördagen.. Kicki och hennes team bestående av hennes man Ola och hennes vän Lovisa.
Kicki skulle tävla T80 CEI*. Och vilken tävling sen :) Kicki vann sin klass och fick Best Condition. Hur kul va inte det :)

Själv så har vi inte gjort mycket mer än att tränat, tränat, tränat.. Vi ska starta sydnärke ritten den 5/6. Ska rida en T80. Och snälla Kicki kommer och hinkar oss.. Malin ska med också.. (min kompis, inte kickis dotter hehe)
Sen har vi varit med om en liten olycka också.. Va ute och red en dag och så snubblade star och vi gick omkull..
Fick honom över mig.. men allt gick bra.. inte en skråma på honom.. Jag fick lite blåmärken och lite ont i höften.. men det är borta nu.. Men gudars vad man hinner tänka massa saker när såna saker händer.. Det gick bara på några sekunder, men hann ändå se hela tävlings terminen försvinna i revy framför mig, hann till och med tänka, -Vem fan ska man ringa, Vem kan man förklara för vart man är? Mitt ute i skogen på A9.
Men det gick ju bra med både mig och Star så det va ju bra det :) Men pulsen va hög efteråt kan jag lova..

Nej nu måste jag göra mig iordning för stallet. Alexandra och hennes kusin kommer hit med hästarna och vi ska träna ihop. :)

återkommer med mer uppdateringar längre fram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0