50 eller 80, Jag eller Kicki

Jag har ju planer på att Star ska gå sydnärke.. Men jag har inte bestämt om det blir en 50km eller en 80km.. Om jag själv ska rida eller om Kicki ska få göra det.. Orkar jag rida 80km?? Ska jag rida en snabb 50km istället?? Har jag råd att rida själv?? Pust vad svårt.. Men jag avvaktar någon vecka och ser vad jag kommer fram till..

Idag red jag och star ut på en lång tur.. försökte hitta en ny väg.. men red vilse.. så vi fick ta oss över en järnväg som hade stora diken på varsin sida.. Men min älskade litade på mig och följde efter över trotts att han va lite skraj..
När vi kom tillbaka till stallet så såg jag Petra va påväg ut med Apache så vi följde med henne ens stund.. Så sammanlagt blev det 28km. Och snittet hamnade på 11km/h när vi va tillbaka i stallet.. Men eftersom vi skrittade en massa för att kunna prata så drogs snittet ner drastiskt :) Men vi fick massa sagt och kul va det :)

Nu blir det till att laga mat och försöka jaga rätt på min löshårtång innan jobbet..

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0