Massage..

Idag fick Star massage av Petra. Han är ju världens mest otåligaste häst så han hann tröttna efter knappt fem minuter. Han är klåfingrig och ska greja med allt han får tag på. Typ min jacka, sitt täcke som hängde på boxen, en vattenkanna, en grep etc etc. Men hon masserade igenom honom och strechade och grejade.. Så det ska nog bli bra :D
Han är inte den typen av häst som njuter av att få massage.. Som Petras två hästar gör.. de står och sover och tycker det är SÅÅÅ skönt hehe.. men inte star inte :) HAn tycker det bara är tråkgt.. han vänder huvudet och tittar på henne och undrar när hon är klar och varför hon överhuvudtaget måste hålla på att klämma och trycka och bända med honom :D haha.. ni ska se hans min och blick.. man ser verkligen att det är så han tänker..

Har inget vettigt att skriva just nu.. Förutom att jag jobbade min första dag som anställd idag.. Det va... intressant. Nu måste man ju liksom va kvar in i sista minuten, även om man är klar fem minter innan.. Ovant. Eftersom man innan kunnat gå när man vill när man varit egen. Men tycker inte det gör så mycket. Lite ovant som sagt, men man vänjer sig ju med tiden.. måste få lite rutin i det hela bara.

Nu ska jag lägga mig.. finns inte så mycket annat vettigt att göra..

Ha de bra..
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0