Framtiden..

Önskar man kunde se in i framtiden. Så man kunde se hur det kommer att bli.. Inte egentligen fööör mycket men bara se om det kommer att bli på ett ungefär som man vill.. Särkillt när det gäller detta med hästarna..
Jag har ju en vision hur jag vill att det ska vara.. men det kommer ju alltid bli liiite annorlunda än vad man tänkt.
Men jag skulle bara vilja se så det ändå är bra överlag. :D
Detta med att sälja och köpa ny häst är ju inte lätt. Först ska man hitta en som är bra nog för den du ska sälja och sen ska man hitta en häst man själv är nöjd med.
Denna gång ska jag inte ha så bottom när jag letar häst. Verkligen leta och inte ta första bästa. Som det blev lite med båda Affe och Star.
Affe föll jag för utseendemässigt, och Star ville jag ju inte ha egentligen från första början. Skulle bara vara snäll mot mon kompis och ta honom medans hon va i norge. Sen så blev det att jag köpte honom för att hon stannade längre än planerat.

Men denna gång ska jag lägga ner mer tid och skäl i mitt letande..
Har några intressanta objekt. Får se om jag åker och tittar eller ej. Vågar inte förens Star är såld. Bra att ha pengar när drömhästen dyker upp..

Nu ska jag faktiskt sova.. det är en lååång dag imorgon..

Kram på er.. kanske syns i storfors i helgen.. får se om vi komme iväg på ritten (www.distansivarmland.se)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0