Star är hemma..

Star kom äntligen hem idag. Har saknat honom massor. Särkillt nu på slutet. Men det har också varit väldigt kul att få prova på Djinah under denna månad. Jag håller med det Irene sa när hon va här. "Att det är skönt att få hem sin häst, men det är också lite sorgligt eftersom jag tycker om din häst."
Det är lite kluvna känslor, men det är ändå skönt att komma tillbaka till det "normala" igen.. Jag känner ju Star utan och innan.
Imorgon kommer jag att lägga ner lite mer tid att mysa med han. Hann inte det idag eftersom Irene kom strax efter ett och jag började jobba klockan två. Så det blev en liten snabbis där. Star fick komma ut till Loppan så dom fick hälsa på varann.

Vill också skänka en tanke till fam. Friederich som förlorade sin älskade ponny Fazette natten mellan tisdag och onsdag. Hon har varit deras ponny länge och har gått MÅNGA mil på distans banorna tillsammans med Liselott.

Nu ska jag kolla färdigt på let´s dance.

Kram på er 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0