ÄNNU mer snö

Ja idag så kommer det ner ÄNNU mer snö. Verkar aldrig ge sig. Börjar undra om snön kommer hinna att smälta bort över huvudtaget i sommar..
Fick reda på av en kund idag att de har forslat bort massa snö från gatorna och lagt ute på körplan, där vi ska ha A9 ritten, och att de ska köra dit en stor hög med ÄNNU mer sten och grus. Hmm ska nog underrätta fam. Söderström så de vet om vad komunen har för planer.. om dom inte redan vet om dem.
Jag menar.. en STOR hög till med sten där.. när vi ska ha en sån stor tävling är ju kanske inte så smart.. det kommer ju komma rätt mycket hästar.

Saknar Star massor när man vet att man ska få tillbaka honom. Men den dumma snön gör så att det aldrig blir av. För så fort vi börjar prata om att hon ska komma så börjar det snöa och blåsa.. Märkligt alltså..

På lördag ska jag och några tjejkompisar ut på mastis. Det är nåt slags sommartema där. De serverar paraply drinkar, har badbollar och massa annat som hör sommaren till.. :)
Så hittills är vi 5 tjejer som ska ut.. hoppas på fler, det hade varit hur kul som hellst.. får se vad vi ska vara innan bara.. ivärsta fall får vi klämma ihop oss här hemma hos mig.
Så är du/ni sugna på lite sommar inspiration och fest så är ni hjärtligt välkomna att hänga med oss :) Bara att höra av sig..

Nej nu ska jag försöka hitta på nåt kul av kvällen..

ha de bra..



Kram på er.


Kommentarer
Postat av: simone

Så vacker häst :)

2010-03-11 @ 16:29:43
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0