Väntar..

..på att Malin ska få sin lunch snart.. Lovade att stanna kvar och vänta på henne idag, och självklart så får vi gå tidigare då. Typiskt. Men Erik va snäll nog och lät mig få stanna kvar i utbildnings salen så jag har en dator att sitta vid en stund. Det är ju inte såååå länge kvar. Det brukar gå undan när man sitter och glor runt på nätet.

Idag så ska jag göra en liten make over.. :D Ska bli så kul att få ändra lite på sig igen. Ombyte förnöjer som man brukar säga. Jag tänker inte berätta än vad det är som kommer att förändras.. men det kommer ni att få bli varse om tids nog hehe..

Nu är det bara denna veckan kvar på själva utbildningen. Nästa vecka så ska vi ut på telefon. Fast iofs så är det med utbildning eftersom vi kommer gå ett par veckor som trainee.. Då har vi nite lika höga krav på oss. Eftersom vi inte har suttit på telefon innan så är det ju ganska logiskt att man inte kan ställa krav på oss det första man gör när vi kommer ut på telefonen..
Det ska i alla fall bli ganska spännande och se hur det går för oss allihopa.. har väl vissa aningar vem/vilka det är som inte kommer att klara sig. Nämner inga namn eller så för visst jag kan ha fel. Men det är bara mina känningar. Vilka som är på plats varje dag och lyssnar och vilka som inte är det. De som inte lyssnar på lektionerna utan gör andra saker och de som inte gör det osv. Lite störande är det när det är folk som sitter och grejar och pratar om annat när man försöker koncentrera sig på vad "utbildaren" (erik) säger.
Jaja det är snart slut så då slipper man gå runt och störa sig.

I helgen åker jag till falkenberg med mamma och morgan. Vi ska hälsa på erica och anton.. och självklart gå på Ullared hehe.. Försöker få med mig Petra ner också. Men hon visste inte om hon kunde eller ej. Även om man slipper bensin priset så går det ju ändå åt en del pengar i alla fall..
Ska försöka och behärska mig på Ullared (gekås). Ska bara handla det som jag VERKLIGEN behöver..
Men jag kan tänka mig att det kommer bli en och annan onödig sak i alla fall..

Och till tävlandet då.. Har lite besluts ångest om jag ska välja tjustritten eller om jag ska ta Fornaboda. Visst, fornaboda är närmare.. Men det skulle vara roligt att få rida en annan ritt för en gångs skull. Sen att Kicki bor där nere är bara ett gigamtiskt stort plus. Funderingar funderingar.
Det är ingen annan av er som råkar läsa min blogg som ska ner dit??
Kicki säger att Tjustritten är en mysig ritt, inte som fornaboda som har en lite mer enformig ritt där det är mycket hårda grusvägar och en del asfalt. Får se.. anmälningstiden går inte ut än.. jag hinner att kolla med Malin vad hon kan och tycker (min kära hinknisse, eller förlåt malin jag menar hinkULLA). Hon jobbar egentligen den helgen. Men hon skulle försöka byta bort. Men får se om det är lättare att byta bort en lördag eller en söndag för henne.
Vore i alla fall väldigt trevligt att åka ner dit. Så vi får se.

Nej nu ska jag avsluta.. blev lite väl långt inlägg denna gång.. Men så kan det bli..

Kram på er..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0