Ingen Billingeritt

Nej så är fallet. Det blir ingen Billingeritt för oss iår. Jag har fått ett nytt jobb och vet inte alls hur jag kommer att jobba. För våra pass kommer även att gå över helger och jag vill inte be om ledigt det första jag gör. Inte så bra intryck precis. Vi ställer in oss på en 80km på Fornaboda istället. Hade ju funderingar på att starta en 120km egentligen. Men eftersom det inte blir nån Billingeritt, som jag hade tänkt taigt en 80km på och känt av honom lite, så får det bli 80km på fornaboda istället och en 120km nästa år.
Måste prioritera min ekenomi före tävling.

Star har fått en medryttare nu som heter Madeline. Hon är faktiskt super duktig så vi är otroligt nöjda. Hon är redan fäst vid honom ( vilket inte är så svårt hehe ). Hon har haft honom i helgen nu när jag varit i falkenberg. Det verkar ha gått kanon. Skönt att man har hittat en som är både duktig, över 20 och kanon trevlig. :)
I onsdags så tränada jag och Jessica hoppning för Maria P. Det gick kanon. Star är ju självklart duktigare än sin matte.. Jag gör det bara svårare för honom. Jag kan inte sluta att titta ner på hindret när jag hoppar.. och det försvårar en hel del för stackars Star som ska hoppa över det. Men det är väl en träningsfråga antar jag.

Skänker en tanke till Kicki som hade sån otur i helgen så hon inte ens fick starta. Men de kommer igen, det är jag så säker på. Så fin som Sol är och så duktig som Kicki är så är det ett faktum :) kramar till dom.

Annars så vill jag säga grattis till alla godkända och ett ännu stort grattis till Frida Söderström som fick en 5:e plac. Vilken klubb vi har alltså.. och vilka prestationer :)

Nu ska jag kolla på när syster målar.. sen kanske det blir stranden innan jag ska börja tänka mig hemåt.

Ha de bra..
kram.




Kicki och hennes Sol, visst är de fina :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0