Duktig

Idag red jag och star för Petra.. Det går verkligen bättre och bättre för varje gång.. och idag så gick det så pass bra att vi till och med fick berömm :) Hehe. Han gör verkligen sitt bästa med att försöka uppfylla mina önskningar mitt lilla hjärta..
Efter passet så red jag ut en kort sväng med Petra och Petrus. Petra är sjuk så vi tog bara en kortis..

Jag är såååå himla tävlingssugen när jag ser bilder på datorn från tävlingar vi varit på.. :) Men det får vänta tills i september.. och jag kan gissa att det kommer svisha till så är vi där :)

På måndag börjar jag mitt nya jobb. Ska bli spännande faktiskt.. Jag har ju inte gjort så mycket annat än frisör.. Förutom lundsberg då.. men det gills inte.. putsar bara fönster och städar..
Bredbandsbolaget blir det ju lite mer utmaning eftersom jag kommer att få lära mig nåt helt nytt.. Något jag ALDRIG har hållt på med förut.. Liiiite synd är det att de inte har mobiltelefoni.. Det jag känner att jag är mest insatt i faktiskt.. Men men.. jag är ändå förväntansfull över hur det kommer att vara.. jag gillar tekninska saker så det kommer säkert inte bli sååå svårt.. :)
Jag brukar lära mig fort bara jag får hålla på med det en stund.. klicka runt lite. Jag är ingen sån som kan läsa mig till saker.. jag är alltså mer teoretisk än praktisk.. :)

Imorgon kommer min stackars misshandlade dator att få sig en uppfräschning av snälla Erik. Han tar sig an den imorgon och ser igenom vad det är som inte stämmer.. och lägger till de program som saknas..
I gengäld så ska jag klippa han och så ska han få sig en ridtur på Star.. :) Det ville han faktiskt.. så det är inget jävulskap jag har hittat på själv inte.. Men star är ju den ultimata hästen att rida på om man inte suttit på en häst på över tio år :) så snäll som min lilla ängel är..

Nej nu ska jag sova.. det är ännu några dagar kvar på LS innan jag slutar.. Hela tre stycken faktiskt..

Ha de bra
Kram
Sara o Star


Kommentarer
Postat av: Petra

"Till och med beröm"?? :P det brukar ni väl få, när du väl kopplar inner, ytter, höger och vänster! ;)

2010-08-04 @ 10:55:41
Postat av: sara

haha mer beröm än vanligt då :). Ja nån gång måste det ju koppla för mig med :)

2010-08-04 @ 13:58:39
URL: http://arabianflame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0