Pirrigt.

Nu börjar det bli pirrigare och pirrigare i magen för var dag som går. :) Imorgon så ska jag hämta transporten som jag ska ha, och då kommer det bli ÄNNU mer pirrigare hehe.
På fredag så ska det tvättas kuse och packa resten av grejer på förmiddagen.. Allt måste vara färdigt till klockan tre.. för sen jobbar jag till klockan 20.30. Efter det kommer det inte hinnas något eftersom jag tänkt lägga mig någolunda i tid.. Vi ska ju trotts allt gå upp innan fyra på lördag.
Just nu håller jag på att tvätta lite täcken, schabrak etc etc. Vill ju att sakerna ska vara rena och fina till helgen.. (trotts att de säkert kommer bli lite smutsiga igen efter en hel dag på tävlingen)

Sitter nu och väntar in tiden till jobbet. Jag börjar klockan 15.. Kollar på mitt nya favvo program "Bondi beach".

Hoppas på en bra dag på lördag med sol och frisk och kry häst..

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0