Träning ikväll

Ikväll är det dressyr träning igen.. Det blir sista "träningen" innan helgen. Vi ska rida en sväng på torsdag också men det blir bara en lugn ridtur tillsammans med Elin, Frida, Liza och Emelie. Elin ska ha Star och jag ska låna Satellit. Ska bli mysigt att lulla runt lite i skogen med några vänner..

Susanne kommer i alla fall klockan sju, men Gunilla ska rida före mig så jag ska rida vid åtta.. Har en rakpermanent på salongen innan så jag är nöjd med tiden. Det blir annars väldigt stressigt eftersom en rakpermanent tar tre timmar ca. Ibland mer iblnad mindre.

Känner inte så mycket nervositet inför helgen... än. Lovar att det kommer krypandes snart.. ju närmare helgen vi kommer :D

Nej nu ska jag tillbaka och jobba igen..

Kram på er






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0