Hopptäning och fornaboda

Ja fornaboda närmar sig med storm steg och jag börjar känna ett visst sug i magen av nervositet :D hehe eller snarare stor förväntan :D
Vi ska ju starta våran första 80km och det ska bli så himla kul.
Har tränat star nästan precis som vanligt.. det har blivit massor med dressyr och även hoppning nu faktiskt.
Har en tränare som heter Maria Persson som jag har börjat hoppa en del för.. och det går verkligen hur bra som hellst. :D Star verkar tycka det är kul för han har ett annat goo i sig än annars när man är på banan och han tvekar aldrig.

I lördags va det dax igen för hoppträning. Vi började med rätt låga hinder.. men det slutade med att vi hoppade bort mot en meter :D typ 90cm. Han fick riktigt ta i ;)
Maria tyckte han såg jätte fin ut och tyckte jag borde prova nån hopptävling på honom haha.. lite å ta i än kanske men det är en väldigt fin komplimang eftersom hon själv tävlings hoppar både terräng och vanlig banhoppning.

Nej nu måste jag tillbaka till jobbet igen..

Kram
Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0