blödig..

Jag har blivit så blödig på "äldre" dagar. Det är lite hemskt för jag blir till och med tårögd till idol.. Hmm... Till och med om jag hör en fin låt.. och även till Twilight som jag sett MÅNGA ggr.
Som idag tex när jag kollade på idol.. alla som blev så glada när de gick vidare.. när den sista gick vidare så rann tårarna längs kinderna..
Kan även känna samma sak när jag tex blir godkänd på tävling.. och även ej godkänd också.. fast då är det av besvikelse.. inte lycka. Haha.. jag får verkligen kämpa för att inte börja gråta faktiskt :P hahaha låter lite patetiskt men jag kan verkligen inte hindra mina känslor att svalla..

Nee nog om det.. Imorgon klockan nio så åker jag och hämtar upp Elin (www.pumanan.blogg.se) för att sen åka ut till stallet. Vi ska rida tillsammans med Frida (www.stallfridemm.se) Liza och Emelie. Elin ska få "äran" att rida Star, och jag ska ha Gunillas Satellit.

Har inte veckan gått VÄLDIGT fort?? Tyckte nyss det va måndag jue.. hmm vet inte vart veckan har tagit vägen riktigt.

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0