Segt

Det har varit väldigt segt ett tag på ridfronten.. har inte riktigt haft motivation till att träna eller rida.. Så Star har faktiskt fått stått helt.. Fast han verkar inte arg för det. Men imorgon (torsdag) ska jag försöka ta mig ett dressyr pass med Star.. Har ju en del att träna på sen helgens tips.. Har i alla fall fått klart för mig att jag behöver skaffa mig ett par längre sporrar för att komma åt honom bättre och för att få med bakbenen ordentligt.. Fick låna Johannas sporrar i andra klassen i söndags.. och då fick jag genast massor med beröm för att traven blev bättre. Han trampade mer under sig och fick mer aktivitet i bakbenen..
Ska in till karlstad med Malin och Kristoffer på lördag.. kanske åker förbi hööks och kollar vad de kostar.

Annars så är det massor med jobb som hägrar.. känns bara som om man jobbar, mockar och sover.. Längtar efter helg nu.. Fast den kommer inte vara lugn ändå.. har en del att stå i.. men det är ändå helg..

Annonsen för salongen kom ut idag.. Vi söker en ny frisör som kan hyra stol hos oss.. Alexandra ska sluta.. Får hoppas den ger resultat...

Nej nu ska jag försöka sova..

Godnatt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0