Malin är hemma

Malin kom hem på ett snabb visit igår.. alltså hon åker hem imorgon (söndag). Kul att träffa henne lite, det blir ju inte allt för ofta inte.. Ikväll blir det förhoppningsvis lite grilla med några cider eller vin kanske.. gott med grillat.. Så jag ska snart skicka lite sms hit och dit och kolla om det är några fler som vill vara med :D alltid kul att stri med folk. :D

Malin skickade innan och frågade om jag ville med över till kga en stund.. vore trevligt :D.. Kolla stan lite, har inte varit i kga city på... hmm får vi se... hmm tror det va förra sommaren.. för jag tror mig jag minns att jag hade solbrillor på mig haha.. uj vad längesen.. men så är det när man jobbar och bor i en annan stad.. :D särskillt när man jobbar de tider som affärerna är öppna..

Kommer försöka ta lite bilder ikväll så man kan uppdatera lite grann..

Iförr går när jag åkte till stallet för att ta in star och mysa lite va han inte alls på myshumör.. han va på bushumör hehe.. först fick jag inte ta han i hagen.. han galopperade runt runt mig i en cirkel och ville att jag skulle jaga honom antar jag.. emn sen lurade jag honom med lite prassel i fickan :D hehe.. men jeg tog ner han till banan och där fick han springa lite :D mohahahaha.. fast han tyckte det va kul.. filmade lite men jag vet inte hur man får in det på datron :D hehe.. men några bilder tog jag.. här kommer de.. SÅÅÅÅ SNYGG SÅÅÅÅÅ










Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad fin!!

2009-05-16 @ 11:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0