Snö.. pust

Pust.. snö igen.. gah ska det aldrig bli sommar eller?? Känns inte som det när det inte ens får bli vår ju.. och idag lyser solen på allt som om den vill håna en.. det kan väl regna så all snö försvinner.. Låter knöppt att jag vill att det ska regna men det går liksom fortare då än om det ska vara sol och -4 grader.. då smälter det ju aldrig om inte möjligtvis just där solen ligger på en stund.

Jag har som sagt ingen bil heller nu.. för den gick sönder i fredags. Så jag får cykla till jobbet.. eller ja.. igår cyklade jag till jobbet, men idag är det ju rent sagt livsfarligt att cykla.. det går jag inte med på helt enkelt.. jag kommer garanterat att ramla.. och jag tänkte inte utsätta mig själv för den risken.. tänk om jag bryter något.. då kommer jag inte kunna rida eller jobba.. och kan jag inte rida så kommer jag inte heller kunna tävla på hearitten.. och kan jag inte jobba blir jag fattig.. då är jag både halvt invalid och fattig och sur för att jag inte kan tävla.. SÅ jag tänker inte cykla idag.. det får bli fötterna som får jobba.. kanske bra träning inför vårruset.. Kommer dö då om inte annat.. haha.. jag har inte så bra kondis och jag hatar att springa ensam så det blir inte attjag tränar så mycket heller precis..

Ne nu måste jag packa ihop och dra iväg för det tar en stund att gå..

Nu håller alla tummarna och ber om att snön ska försvinna NU...

Kram på er

ps. Just ja fick reda igår på hur det gick med affe på djursjukhuset.. det gick bra.. han är bara blåslagen, därav smärtan.. men inget brutet eller av eller nåt.. så han kommer att klara sig med massa vila och så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0