ROSA..!!

Igår kom mina roda grejer :D ridbyxor och träns :D.. Plus att jag tryckte mina kläder som jag köpt hos tobbe (tröjor). Skit snyggt blev det. Så jag va ju tvungen att ha på mig det igår i stallet... även  om jag inte skulle rida.. Provade tränset på star och det va SÅÅÅ fint.. :D Tog en bild men han ville inte riktigt stå still så den blev lite suddig men man ser ju vad det är :D hehe.. såå nu är vi fit for fight.. nästan.. nästa helg kommer min syster med resten av grejerna :D Transportskydd och täcke.. :D Tänkte köpa svart fleece och sy på det rosa täcket så det blir två färgat. Blir så väldigt mycket rosa annars.

Nu är det bestämt vem som kommer bli min medryttare.. Hon hon heter Frida och är 19 år och kommer härifrån kristinehamn.. En duktig ryttare som verkar ta hästen i första hand.. verkar vara ansvarsfull och gillar fart och fläkt :D Så det kommer säkert bli lite hoppning för star i framtiden.. inga JÄTTE hinder men mer gymnastik hoppning.. bra för musklerna och balansen..
Hon kommer idag igen så ska vi gå igenom alla sysslorna.. så hon lär sig rutinerna. Även på fredag kommer hon och så får hon göra allt själv men jag går efter ifall hon vill fråga nåt eller glömmer nåt (det är hennes egen önskan).
Tror det kommer gå skit bra faktiskt.

Ska försöka när jag får tid ork och råd att köpa ett nytt bett åt star.. han har bara ett.. och skulle vilja ha ett till.. ett eggbett.. nu har han ett vanligt vattenbett bara.. jag får för mig att det kan nypa i mungipan när det är ledat.. Nu har jag inte sett att det gjort det.. men affe fick gärna skav där efter en lång ridtur.. men på honom  fick man ju halvt som halvt hänga i bettet.. Kan vara en orsak.
Men ett eggbett har ju inget som kan nypa så jag tänkte att det skulle vara bra :D så jag får se när jag hittar nåt bra så köper ja det  :D får ju inte kosta hur mycket som hellst heller..

här kommer lite bilder :D


 Som sagt.. en suddig bild, men den bästa av de jag tog :D


Värsta poasen.. hehe.. ser ut som jag är gravid.. haha MEN JAG LOVAR DET ÄR JAG INTE..



Taget i hissen ner.. haha.. och det är väldens ljus där inne så allt blir mycket ljusare än vad det är :D



Tränset när det precis är urtaget ur kartongen på jobbet :D Snygg tvättmaskin i bakrunden :D



Kartongen precis öppand :D En trevlig syn :D


Kommentarer
Postat av: Carro

Va fina ni blir :)

2009-03-12 @ 20:18:46
URL: http://www.stallcrescam.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0