en till

det kommer en till tjej på torsadg och provar star.. har funderat lite fram och tillbaka på tjejen som va och provade star igår.. hon är rätt osäker bland hästar och star som själv är rätt osäker och harig behöver en ledare.. så jag tror inte de passar så bra ihop. Men får se hur denna tjejen som kommer torsdag är.. :D
Klippte henne på salongen när vi kom in på det.. så vi sa att det skadar ju inte att prova liksom.. det kanske inte alls passar. Man vet aldrig.

Vi ska ha som ett "öppet hus" egentligen till helgen.. men vi tänkte fel om när annonsen skulle vara lämnad till NKP.. vi tänkte onsdag morgon.. men det är IDAG innan tio.. och jag har varken hunnit prata med Jerry eller gjort färdigt annonsen :S Så antagligen kommer vi flytta den till nästa helg för att få med annonsen i tid eller så föröker vi få med den till fredags tidningen. har pratat med jenny och för henne går det bra.. ska bara kolla med Alexandra och Malin så det är ok för dom.

Har ju tingat en kattunge som är lev.klar den 24mars.. har inget numer till dom utan bara mejl.. och jag skickade häromdagen och frågade om vi kunde hämta kissen den 22 mars.. (söndag istället för tisdag) men jag har inte fått nått svar.. kollade annonsen igen med det finns inget numer där heller. :S hoppas hon svarar inom kort.. vi är ju så inställda på att få våran kisse nu ju.. lilla pumba :D

Nej nu ska jag fixa till mig för jobb. :D

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Sarah

Haha vilken slump det var! Höll precis på att lägga ut bilderna på Pixbox när du skrev i bloggen! Haha men nu finns dom att beskåda! Vill du ha någon bild på Star kan jag ju skicka över milen så blir de bättre! Beskydden verkar jätte bra! Tack så mkt!



Mvh Sarah

2009-03-03 @ 09:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0