Väldigt bra gjort..

Igår så skickade jag ju ett sms till hon som är återförsäljare av tillbehör till star trekk produkter i örebro län.. (finns ingen i värmland). Hon svarade i alla fall lite senare och hon hade ett järn hella i den storleken som satt på hennes demo sadel och hon kunde plocka av och skicka om jag ville.. för hon hade inte fått hem järnet som jag beställde än. Så det ville jag såklart.. så hon skickade det idag.. så det kommer ju antingen imorgon eller på måndag. :S Hoppas imorgon.. men med min tur så kommer det ju inte förens till veckan. Jaja.. men nu vet jag ju att det är påväg i alla fall..

Kollade runt på internet som vanligt efter gps.. En som är billig och bra.. Hittade faktiskt en på blocket för ett bra pris.. en gramin 305.. Gav ett litet skam bud.. men vill de ha sakerna sålda så brukar det gå igenom tillslut i alla fall.. så man ska nog hålla huvudet kallt och inte ge sig ås fort. Så vi får se. :D

Sitter på jobbet och väntar på Carina.. Hon som har häst i samma stall som mig.. Hon ska klippa sig.. Hon slutar fem så hon skulle komma direkt efter det..

På lördag är det träningsritt på A9.. kul. Har inte bestämt om jag ska rida dit eller åka transport..

Ha de

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ja det förstår jag=)

Men är det bara du som jobbar eller har du nån anställd?

Hehe joo jag vet vad du menar, Kenny och jag har varit tillsammans i över 3 år. Fattar inte vart tiden har tagit vägen.

Joo jag förstår att hästen tar upp mkt tid, men det är det jue faktiskt värt=) Ens djur är jue ens ögonstenar=)

Ska hålla ögon o öron öppna så säger jag till om jag hör ngt om nån kisse=)

Vi borde ta en fika eller nått nån dag, vore jätte trevligt. Vi har jue inte träffats på flera år=)

kramar*

2009-01-29 @ 18:23:42
URL: http://pernillamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0