Thelma

Tyvärr verkar det som om Star inte alls har lust att bli helt bra till helgen.. så det ser verkligen mörkt ut, helt bäcksvart rent ut sagt.. men men man få inte deppa för det.. utan jag får helt enkelt ta med mig lilla Thelma och hälsa på dom istället. Hon kan behöva komma ifrån Wilma lite och träna på att vara ensam utan henne.. vilket hon inte är.. blir gärna lite harig och blyg.. men det går bättre och bättre för varje gång.. :D
Jag och Thelma kommer förbi och grillar korv och snackar skit helt enkelt..
Kommer man runt tolv så hinner man före dom som rider en mil.. så ser man när alla kommer in.. får ta med mig mammas kamera och aggera lite fotograf istället så gör jag någon nytta.. :D

Vi får helt enkelt ta igen det på nästa ritt.. :D

Det finns ingen där ute som har en billig GPS att sälja mig? Alltså en sån man rider/springer med.. för att mäta distans, fart och tid.

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0