Storm och regn

Eftersom Tobbe va i Jönsköping igår på ditekmöte så va jag hemma hos mamma igår på räkkväll :D
Vi åt räkor och kex och ost och frukt.. mmm gott.. :D Åkte inte hemåt förens rint ett..
Jag är ju inte så van att sova ensam så för att kunna slappna av över huvudtaget så fick jag stänga dörren till sovrummet och tända en lampa.. (jag är väldigt mörkrädd.. i alla fall när jag är ensam).
Men tillslut somnade ja och hur skönt som hellst:D Vaknade inte förens vid tio idag :D hur skönt som hellst.. känner mig verkligen utvilad :D Och det va ett tag sen jag verkligen kände mig helt utvilad.

Idag så hade jag ju tänkt att rida igen.. hmm men vädret är ju inte alls så himla lockande. Kollade ut från balkongen och såg att det va näst intill storm och... regn.. Pust.. hade det bara blåst eller bara regnat hade det liksom varit ok.. men både och är ju helt enkelt för jobbigt..
Eller är det snö jag ser?? eller kanske blandat?? Hmm det lär ju märkas när man går ut.. men jaag hoppas att något av det avtar snart så jag kan ta en kort runda.

Sitter i alla fall hemma nu och kollar på tv.. simpson, scrubs etc. Kollade lite på den berömda tv-serien The Hills.. sämsta skit jag någonsin sett.. Fattar inte alls hur folk kan tycka det är så himla bra.. ? Hur det kan vara så populärt?? Jaja alla har ju olika smak och tycke.. och tur är väl det.. :D

Nej nu är ska jag ev diska.. och lägg märke till EV :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

tror de blir tisdag vet ej exakt tid än Kramar=)

2009-01-25 @ 13:13:18
URL: http://me123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0