sista dagen

idag va det (är fortfarande) sista dagen i backen.. har redan varit och åkt 3-4 åk.. men man är rätt mör i kroppen och orkar inte riktigt hålla emot. Men det är fortfarande väldigt kul så det är värt att pressa kroppen lite extra.. men vet att man kommer få sota för det när man kommer hem. Fast då ska man ju ta upp ridningen igen hahaha.. har inte ridit sen träningsritten i söndags.. så när jag kommer hem har han stått i en hel vecka.. men det va behövligt.. han har gått rätt mycket förra veckan.. först red jag måndag på banan.. tisdag också.. onsdag ute i skogen.. torsdag också.. fredag red jag 2 mil (10.8 km/h) och lördag en mil med Malin och söndag va jag ju iväg på träningsritten. Såå det har ju inte gått någon nöd på honom precis denna vecka när han fått vila lite..
Mamma har varit där och tagit hand om honom.. Så duktig så..

Imorgon blir det hemfärd.. ska faktiskt bli skönt att komma hem igen.. när man är såhär många så tar det lite på kraften menalt.. när man är van att bara vara två annars. Komma hem och sova i sin egen säng..
Men denna lång helg har varit väldigt kul, KUL att åka skidor.. va så längesen..

Imorse kom Hero (systers hund) att han inte alls va trött längre.. och erica är van att ignorera honom på morgonen. så han passade på att utnyttja att det fanns fler i stugan, mig. Så han skuttade in i rummet och upp i sängen.. och va JÄTTE busig.. tog några kort på han men som sagt klant arsle jag glömde ju mitt lilla usb minne som man sätter in minneskortet i från mobilen så man kan föra över bilderna till datorn.. så det får bli när jag kommer hem och hittar den.

Grattis elin till lilla thea. Skönt att det gick så bra.. och så fort :D

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0