Ömm

Star är lite ömm efter skoningen igår. Så han fick stå idag och ska få stå en eller två dagar till. Det blir ju inte bättre heller av att det är sten hårt i hagen och knöligt. Den 24 är det tränings ritt här i stan igen. På A9. Utgår fram A9 körplan. Finns en massa slingor att välja mellan. Vad jag väljer beror på väder och väglag och på star. Är det hårt i backen och ingen snö blir det en kortare runda. Är det kallt men snö blir det lite längre och också om det är plus grader och mjukare i backen. Det är ju ett helvete när vägarna är såhär. Det är ju som att springa på asfalt. Har ju som sagt pajat min gps helt nu. Så jag håller på att leta ny. Men det är ju inte billigt och jag har ju även beställt ett mindre järn till min sadel också. Så jag vet inte om jag kanske ska vänta med gpsen eller om jag ska ta den jag hittat. Den är billig och helt ny. Ska fundera en stund till. Det kommer ju gå en del pengar nu eftersom jag ska måla om på salongen i februari. Men tåls att tänka på. God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0