No inspiration

Sitter hemma och kollar på 2½ men.. när jag egentligen borde vara i stallet och rida Star.. men jag har ingen motivation.. tror det får bli en ledig dag idag.. Kanske ska börja tänka på att tävlings sessongen närmar sig med storm steg.. kom på det innan att det är februari på söndag. Alltså snart mars och då snart april och hearitten. Puh.. vad det går fort.
Men jag längtar verkligen efter tävlingarna.. kommer bli så kul och spännande.

Har inte fått besked än om jag kommer kunna ha kvar Star i sommar.. Malin har skickat mejl och sms men hon har inte svarat.. Malin tror hon är sur för hon inte vill komma och jobba i sommar.. men som sagt Malin har ett bättre jobb med mer betalt nu så det är ju liksom rätt självklart att hon hellre behåller det jobbet hon har nu än att ger upp det, åker till gränna och tjänar 9000 efter skatt men måste betala 1200 i hyra och 4700 i kost och regi.. Inte mycket pengar kvar då.. ÖHNEJ..
Men jag hoppas hon kommer med besked snart.. börjar bli fett irriterad. Men Malin skulle börja ringa henne om hon inte svarar snart.. :D

Red i alla fall Star igår.. dressyr.. Gick ganska bra faktiskt.. men skulle behöva rida för någon igen.. får se när det blir..

Nej nu ska jag byta om och åka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0