Lite smått irriterad

Japp det är just vad jag är.. har beställt ett nytt järn (mindre) till min sadel. Det som jag har nu är lite för stort.. Det va nåfra veckor sen jag beställde och det har inte kommit än.. Har försökt att få tag på människan som jag beställde av och fråga om det är påväg över huvudtaget.. men jag får inget svar.. skickade mejl till henne förra veckan och frågade och har fortfarande inte fått nått svar.. grr.. blir så sur. Jag vill ju ha det nu så jag kan använda sadeln normalt.
Har nu även försökt att ringa och skickat sms.. så nu kan hon inte missa mig.. svarar hon inte senast fredag så ringer jag på hemnumret som stod med också.. för har hon inte skickat det så har jag ju chansen att köpa det av någon annan som kanske är lite snabbare.. men nu kan jag ju inte det.. för jag lovar att om jag väl köper att annat så kommer det jag redan beställt också.. aningen samma dag eller någon dag runt i kring.
Vill ju inte ha två i samma storlek heller. pust.

Idag blir det en simtur.. klockan halv sju är det "vuxenbad" i badhuset.. det vill säga att de släcker ner och tänder ljus och spelar lugn musik. Får se om jag drunknar eller nåt.. :D va hundra år sen jag simmade sist.. eller ja i somras när jag badade.. men då blir det ju inte så mycket simmande.. inte på det sättet som man är iväg för att göra nu i alla fall.
De håller ju på att bygga ett nytt badhus här i kristinehamn som kommer att öppna i höst sen.. tror då att det gamla badhuset kommer att stänga.. så att all verksamhet kommer att fortsätta i det nya istället. Det kommer ju vara nytt och fräscht.. och större tror jag också.. :D
Har visseligen aldrig varit i badhuset som finns nu... förutom i entren.. så det märks hur det är där.. Katharina på Tobbes jobb säger att det är kallt.. men får se vad jag tycker.. man är ju olika. :D

Sitter i alla fall på jobbet nu och väntar på att min första kund efter lunch ska komma.. Blir lite segt när man sitter och väntar in tiden bara. Sen så börjar tiden närma sig målningen också.. nästa helg blir det :D

Vaknade av ett ryck inatt och kom på att jag inte betalat in pengarna för mitt gröna kort. Det bara slog mej helt plötsligt.. Så jag slängde mig upp mitt i natten och på med datorn.. Men tror du att det fungerade?? NEJ.. av alla gånger man verkligen behöver datorn så fungerar det inte.. Fanns inget täckning på bredbandet.. GAH.. och när det väl fanns det så fungerade inte nordea.se.. Pust.. så jag fick släpa mig i säng igen.. Försökte idag igen och det fungerade prima.. så himla typiskt det där.

Nej nu ska jag ge mig.. ska skicka ett mejl till enar om anmälning till träningsritten, stod attman inte behövde men att de va tacksamma ändå om man gjorde det.. för det underlättade att se hur många som kom och vilken bana de skulle rida. :D

Ha de bra..

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Sv; Oj en egen salong och grejjer=) va spännande=) Kanske man ska ta och boka in en klippning här framöver, vad tar du för en klippning?

Vi vill också bo i hus, men det får vänta tills jag klarar av att jobba igen.

Händer inte så jättemkt, arbetstränar på djurkliniken. Sen är det Lennox, älsklingen o familjen som tar upp min tid. Sjda?

Livet som gift är underbart, fast igentligen är det inte sånn stor skillnad gentemot innan vi gifte oss=)

Hur länge har ni varit tillsammans?

2009-01-28 @ 19:01:49
URL: http://pernillamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0