I alla fall....

Va ute hos star igen nu på kvällen då jag inte varken mockade eller gjorde mat när jag va där ute på lunchen.. men det hade med att göra att jag hade mina jobb kläder på mig och ville inte stinka FÖR mycket häst.
Men nu så kollade jag honom igen och nu är han i alla fall helt kall i fötterna bak.. och mer "ljummen" fram. Alltså inte lika varm som igår.. så imorgon får han ju som sagt gå ut i sjukhagen.. kan tänka mig att det kan vara skönt för honom att komma ut och stå i den svalande snön.. plus att han slipper ha tråkigt inne..
Visseligen är ju Calle inne pga fång, så han har ju inte varit ensam och orolig.. Calle har med varit glad över att ha en kompis inne.. han burkar annars stå och skrika en del och inte slappna av förens hästarna är inne igen.. då brukar han va så trött att han lägger sig och sover.. så även om han inte stressar och är jätte orolig utåt så är det nog jobbigt psykiskt.

Nu kom Tobbe hem från patriks mammas radhus som dom håller på att renovera.. Han har hjälpt till att lägga golv.

Den 5 februari kommer det att bli en helt ny salong.. det ska målas och möbleras om.. :D så nu blir det äntligen min salong.. med min prägel på det.. skönt.. för nu är det ju precis som det alltid varit sen Malin öppnade.. så nu kommer det bli mer påtagligt även för kunderna att det har skett en förändring.
Vi ska försöka ha öppet hus och en annons i samband med renoveringen.. hitta på nåt kul som lockar folk att komma förbi och titta.. och förhoppningsvis handla eller boka en tid..  :D får se vad det blir..
Ska försöka ta lite före och efter kort och lägga ut här så ni får se.. Annars får ni komma förbi IRL till Kungsgatan 38.

Nej nu ska jag mysa ner mig i sängen med en bok tror jag,,

Kramar på er.. och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0